Bir süredir kendimi içine düşürdüğüm durum için kendimden özür diliyorum. Kendi değerimi, kıymetimi bilmediğim için; kendimi bu kadar yıpratıp yorduğum için, en çok da kendimi sevmediğim için...
Durduğun yerden memnun değilsen kaç oradan. Sana güzel şeyler olacak diyorum, yaşadıklarını kendine reva görme. Bırak kimse gözlerinin içinin gülmesini sevmesin aynaya bak ve kendin sev ışığını. Bugün aç kollarını ve sadece mutluluk iste Allahtan. Hayatta başka bir şeyin önemi yok çünkü. Ve artık affet kendini. Kusurlarını, hatalarını affet. Olmamış gibi davran demiyorum  ama bunları sürekli düşünerek hayatı kendine zehir etme.
Sana ben söylüyorum, ben kendin yani. Neler atlatmadın, bunu da atlatacaksın. Ve kimse olmasın ben senin yanındayım. Benin senin yanında. Sana bir şey olmasına asla izin vermem.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar